7. mar. 2012

Once again Christopher

Anna og jeg kan man vel godt kalde det, er besatte af den danske kunstner Christopher. Tidligere på ugen fik vi fortalt at han skulle optræde i Rosengårdscentret, Odense, i anledning af noget Cover-girl konkurrence. Vi så chancen og grab den! 
Han gjorde det godt, igen igen. (Han opvarmede til Medina koncert på Posten, som vi også var med til) 
Og selvfølgelig skulle han efter sin optræden skrive autografer og sådan lidt, mega celeb-agtigt. Anna og jeg fik begge taget et billede sammen med ham og fik en lille autograaaaaaf! Vores dag var reddet fuldstændig. 
Her er nogle af vores billeder fra vores dag: 

Vi tager lige et billede af os selv - fedt fedt fedt! 



Her kigger han SELVFØLGELIG på os! 





ParadIS! 

Hvad synes I om Christopher? Like? 

2 kommentarer:

  1. I bliver tykke af den is piger.
    - Dj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan nu påminde dig om at Parasis' is er lavet på mælk (tror jeg) og ikke fløde.
      Og jeg, til mit forsvar fik kun sorbet is. (Jordbær, appelsin og kiwi) ergo, endnu mere sundt!

      Du er sød DJ!

      Slet