28. mar. 2012

Sko til foråret

Har kigget på forskellige sko og der er så mange pæne sko. Men hvis jeg skulle vælge nogle, ville jeg vælge disse specielle sko. I kan selv tjekke dem ud og skriv, hvad I synes!

 1. Vans Authentic - 2. Vans Era
1. Converse denim - 2. New Balance - 3. Henri Lloyd moccasin
Har I nogle sko som er musthave her til foråret/sommeren? 


Min søster, hendes veninde og min mor er taget til Vietnam. Så jeg er hjemme med min far og lillebror. Vi skal rigtig hygge og have det sjovt. Hvad vi skal, kommer jeg til at fortælle :)
Gine og jeg har fået det bedre. Vi har begge haft meget ondt i halsen, jeg har stadig meget, men vi er klar til ferien!

12 kommentarer:

  1. Mange tak! Hvor er jeg glad for, du synes, min blog er fantastisk! :) Du er også meget køn. Er også fast læser hos dig nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig sødt sagt :)
      Det er vi glade for!

      Slet
  2. DE SKO ER FOR VILDE! må straks købe et par :-D !
    elsker jeres blog. det er kvalitet!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Vi prøver også bare at holde det dagligt og lave gode indlæg som er interessante at læse!
      Vi elsker læsere :)

      Slet
  3. Sikke nogle lækre sko. Jeg ville rigtig gerne have et par vans og new balance :)

    SvarSlet
  4. Hejsa;-)
    Super fed blog! Er blevet fast læser, så jeg tænkte på om du ville blive det samme hos mig?:-)
    Hav en dejlig dag!

    -Sarah

    http://sarah-kathrine.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Sarah :)
      jeg tjekker din blog med det samme!
      God ferie!

      Slet
  5. Rigtig fede sko. Kan bedst lide de lyseblå vans! Hm, Jeffrey Campbell sko er mine musthave sko :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også monster fede! og ja vi ønsker virkelig også et par og har også nogle i tankerne :)
      Kigger din blog. God ferie!

      Slet
  6. De der Converse Denim er lidt af et crave!
    Hvor er de fundet henne?

    www.pef3.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes bare at de var så lækre!
      Det er på sko hjemmesiden: http://www.spartoo.dk/
      De har mange lækre sko :)

      Slet
  7. Hejsa, 1000 tak for den søde kommentar på min blog.
    Det luner om hjertet, kan du tro.
    Virkelig et fint sted du har, nu følges vi :-)

    Knus

    www.camillaoe.blogspot.com

    SvarSlet