22. mar. 2012

Sund salat

Det er lidt sent nu, men vil lige lave et indlæg om min mad i dag. Det er ikke det helt store, men jeg har masser af overskud (løgn), jeg føler bare lidt for at I får et indlæg om mad. Faktisk føler jeg mig lidt syg, men det er mest ondt i halsen, men solen skal nok hjælpe på det hele!


En lækker salat som jeg har tilberedt, samt kylling som jeg ikke nåede at tage billeder af.

Sund, nærig og let lavet måltid 

Jeg hørte Cobra Starship ft. Mac Miller - Middlefinger
Mac Miller er vild god og han kører sin egen stil!
Fredag igen i morgen. Jeg tror at jeg skal med nogle venner i byen og hygge, også får vi nok gæster i aften. Det er synd for kære Gine, at hun er syg nu, hvor det er så godt vejr. Vi ønsker hende alle god bedring!

1 kommentar:

  1. God bedring! Salaten ser rigtig lækker ud :) Fin blog.

    Jeg håber, du vil kigge forbi min blog og eventuelt blive fast læser
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet