20. mar. 2012

Syg, syg og lidt mere syg

Ja, så blev jeg sku syg. 
Stod op efter en nat med to-tre timers søvn sammenlagt og følte mig som en zoombie. Jeg fik en tid ved lægen og tog afsted med det samme.
Jeg blev tjekket og de tog en blodprøve. (HADER DET!!!) Og min læge troede desværre det er kyssesyge jeg har fået. DOOOOOH! 

Jeg får så svar på torsdag på min blodprøve. Så skal jeg ellers stene herhjemme og lave absolut ingen ting! 


Tumblr_lw5jr7hi3s1r1epljo1_500_large
Sidespring!
- Det bliver mega godt vejr de næste par dage. Helt op til 15 grader! Wuhu!



Jeg håber I har haft en god dag modsat mig!  

3 kommentarer:

  1. God bedring!!
    ærgerligt at du er syg når det bliver så godt vejr :-)

    SvarSlet
  2. Jeg håber at du har fået det bedre.
    Btw virkelig fed blog, håber at vi kan følges! :-))
    www.ibenhm.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Har jeg desværre ikke :(
    Mange tak Iben. Det kan vi sagtens finde ud af. Er fast læser nu :)

    SvarSlet