3. mar. 2012

Tattoo

Tattooveringer er et meget omdiskuteret emne. Der er meget delte meninger omkring det. 
Nogle mener at tattooveringer er unødvendigt og man kan ofte blive dømt på ens antal eller udseende mens andre mener det er en smuk ting og måske en anden form for at udtrykke følelser på. Det er nok et af de emner, man aldrig kommer til enighed ved.
Jeg er kæmpe fan af tattooveringer, og skal også selv have lavet en inden for den nærmeste fremtid. Jeg synes at tattoveringer skal være noget betydningsfuldt, ihvertfald for mig, da det trods alt er noget jeg skal leve med resten af mit liv.
Min kommende tattoovering er en drømmefanger. Det er ikke en der skal fylde ret meget, så den skal ikke være så stor. Den skal sidde mellem skulderbladene, så den kører lidt ned på ryggen.Jeg har fundet et billede af en, som gjorde at jeg blev forelsket i lige dén tattoovering.




Jeg har fundet en masse flotte tattooveringer. Jeg har udvalgt 3, som jeg synes er fede på en enkelt måde. Tjek dem ud her.

Tumblr_lztvhhvzsu1r08mc0o1_500_large

54324739224718546_n3us7n7w_f_large

Perfect-10179509f9_large

Hvad synes I?

2 kommentarer:

  1. Fine tatoos.
    jeg har forresten en giveaway. Så kig forbi min blog. DU kan vinde et gavekort på 200kr.

    SvarSlet
  2. Vild fede tattos!!!
    det er meget inspirende og suuppper flotte :D
    måske ville du kigge forbi min blog?
    wlifewithpassion-regitze.blogspot.com

    SvarSlet