14. mar. 2012

Ventetid..

I kender vel alle sammen det med at vente. Vente på nogen, nogle, noget. Nogle gange har man bare slet ikke tålmodighed nok til at vente på det man vil have. Okay, jeg bestilte lige en taske i går fra Asos, som jeg nok får forhåbentligvis om en uge. Min veninde Line fra klassen med bloggen  At the Finish Line  havde købt den i mørkeblå med fugle på, og jeg synes at den var så fed, at jeg måtte have en! Line har styr på sagerne og stilen, og skriver altid noget inspirerende. 
Her er tasken



Link til tasken og til asos.com her

Gine havde ventet i en uge på sin vindjakke fra Napapijri (se det tidligere indlæg), så dette kan vi sagtens overleve.

På fredag skal vi....... til HIPHOP fest på vores gymnasium Mulernes Legatskole. Det er længe siden de har holdt fest, men denne gang skal det nok gå for vidt og blive mega fedt! I synes nok at det lyder vildt fedt? Jamen så deltag - mød os - få en krammer - dans med os - og få en god oplevelse, Facebook - HIP HOP FEST Nu tænker I også: Hvad tager damerne dog på? Vores outfits er super hemmelige, vi kan ikke love jer om det bliver for grime-street området eller om vi er over i noget Barbie værk. Én ting er sikkert, vi kommer til at STRÅLE og outfitsne bliver offentlig gjort på fredag! Indtil da... er der igen denne ventetid... Selvom I selvfølgelig har vores blog at læse, så bogmærk os, følg på bloglovin', bliv fast læser eller det helt fjerde.


I må fortsætte en god uge :)

2 kommentarer:

  1. Hej, helt vildt fed blog :) Tænkte om du ikke vil følges via bloglovin'? Hvis det er et ja, så læg en kommentar på min blog, når du har trykket follow hos mig og så gør jeg det samme hos dig :) DU SKAL VIRKELIG VÆRE STOLT AF DIN BLOG!

    Hugs,
    Patrick Pankalla
    http://patrickpankalla.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Har skrevet til dig på din fede blog :)
      Super sød kommentar der!

      Slet