23. mar. 2012

Vores piger

Få billeder af den solrige dag. Dette indlæg er dedikeret til de søde.
Det er vores søde piger, læsere, veninder som støtter os og som har en stor betydning i vores hverdag. I er dejlige og vi kan godt li' jer!
Stephanie, mig og Maria
Søde piger fra 1.b
Jose, Esbech og Måtten
Nogle af vores ynglings mulere, de swagger hårdt!
De sødeste klasse piger. We ♥ U 
Uanset hvad, så bliver det en god weekend med det vejr vi har nu. Lad det fortsætte og det kan kun blive varmere! I dag tror jeg, at vi skal i byen, eventyrhaven og bare hygge. 

God weekend alle sammen, tag brug af vejret :)

6 kommentarer:

  1. Skønne billeder.. Jeg skal helt sikkert også nyde vejret i weekenden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er vildt skønt vejr!
      Håber at du får en god weekend:)

      Slet
  2. Flotte billeder :) Og jeg har fulgt dig via Bloglovin - det gjorde jeg da jeg skrev den anden kommentar! Du er meget velkommen til at følge mig. :D

    Lisa,
    http://bluetimebox.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Cute blog you have here! Do you want to follow me? and i'll follow back ;) (please don't consider this spam;))

    http://bysimonesorensen.blogspot.co.uk/

    Simone xx

    SvarSlet
  4. Skønne billeder. x

    Kig gerne forbi -
    Followfashionforward.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg kigger forbi jeres blogge nu :)
    Tak for jeres søde kommentarer. det betyder meget!
    Håber at I har haft en god weekend.

    Kys

    SvarSlet