1. apr. 2012

1. april

Ferien er godt i gang og vi nyder den i den grad! Min familie og jeg var i Lalandia i går. Det var meget lækkert og afslappende med rutschebane, vandland, bade, udendørs bobblebad, sol, saunagus osv. I morgen skal både Gine og jeg over til vores bro Måtten (Mette) som vil have en graciøs og nydelig brunch klar til os! Vi glæder os helt vildt til at tilbringe dagen med de søde piger :)

I dag fik vi hotwings, fiske-stang-pinde-noget (øverst billedet), groft hvidløgsbrød og en velsmagende salat. 


De andre billeder blev ikke så gode, så jeg underlader at vise dem.
Det er 1. april, har I narret nogle? eller selv blevet taget ved næsen? 
Men hey, håber at I nyder ferien og udnytter fritiden + krydser finger for bedre vejr.
Love

8 kommentarer:

  1. Mums, det ser lækkert ud! :-))
    - Kig evt. forbi min blog, har en giveaway kørende lige nu, hvor man kan vinde 2 gavekort til Nelly + en pose M&M's (med eller uden peanuts) :-PPP

    Knus Majken
    majkencelina.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Jeg vil straks kigge forbi Majken :)

      Slet
  2. Har taget et kig på din meget fine blog. Er blevet fast læser, håber du vil tage et kig på min blog - og evt. blive fast læser så vi kan følges :-) (Det ville virkelig betyde meget!) emma-andersen.blogspot.com/
    BTW, håber du vil være med i min give a way - emma-andersen.blogspot.com/2012/03/giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Emma.
      Self vil jeg kigge forbi din blog.
      Rigtig god ferie!

      Slet
  3. Super fed blog!
    Fede indlæg, fedt design!

    Mig og min veninde har også lige startet en blog.
    http://evigglades.blogspot.com/

    Håber du vil følge os, så følger vi selvfølgelig tilbage.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen! Det betyder virkelig meget :)
      Tjekker jeres blog ud straks!

      Slet
  4. Super fin blog du har, er blevet fast læser og jeg håber at du vil blive det samme hos mig!:-)
    -Sarah.

    http://sarah-kathrine.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det varmer rigtig meget!
      Kigger forbi din blog nu :)

      Slet