24. apr. 2012

Jeffrey fucking Campbell

Som mange andre piger har jeg også forelsket mig i et par Jeffrey Campbell. Jeg elsker Lita modellerne, de er SÅ fede. Selv de helt enkle i enten sort eller brun læder. Det er et must have! 
Så faldt jeg over denne model og forelskede mig med det samme. Det er ikke et par jeg har set mange med, hvilket gør dem endnu pænere, på en eller anden måde! Hvis nogle skulle være i tvivl er det en slags blonder af en eller anden art, der er på dem. Cool! 


Lita Platform Boot - Ivory Crochet

Lita Platform Boot - Ivory Crochet


Hvad synes I? Go or no go? 

2 kommentarer:

  1. ej dem har jeg også kigget på, de er så fucking fede!!!!!!!!!! gi' mig gi' mig gi' mig!

    SvarSlet
  2. Hey, du har en sød blog. :) Jeg tænkte på om du ikke ville følge min blog, så følger jeg din tilbage?

    Knus Malene

    http://justadelprado.blogspot.com/

    SvarSlet