18. apr. 2012

Lauren Conrads bøger

Kender I Lauren Conrad? I har måske hørt om hende på tv? Hun er kendt for sin rolle i The Hills, Laguna Beach osv. Hun er både skuespiller, designer og forfatter. Når ja, jeg er vild med hende! Hun er nok mit store forbillede. Har set alle afsnittene, er i gang med hendes tredje bog. Bøgerne kan købes på nettet eller i din nærmeste boghandel (nogle bøger er kun på amerikansk) 
Hun er flot, har en fantastisk stil, en glimrende personlighed (hvad jeg har hørt), en gavmild og hjælpsom person.

Billederne er fra WeHeartIt

Ang. min hårfarvning, så kommer der et billede i morgen i dagslys, hvor det kan ses tydeligere, selvom der ikke er sket den store skift mellem min hårfarvning i mandags, men hey, - det har I heller ikke fået set endnu. Så hold jer opdateret :)

2 kommentarer:

  1. De er mega gode de der bøger af hende! Har læst dem! :-)
    Super fin blog, og meget inspirerende! ;-)
    Jeg har en giveaway kørende, og det ville være rigtig fedt hvis du ville være med! :-)

    Knus!

    mylifebyclaudia.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Cool Claudia :)
      Jeg har deltaget i give awayen og krydser fingre.
      God weekend!

      Slet