3. apr. 2012

Mettes fortrinlige brunch

Søde Mette havde jo lavet en fortryllende brunch til os med æg, bacon, pandekager, tærte, frugt og jeg kunne blive ved, der var så meget. Hun fyldte vores maver med alt lækkert og vi var mætte hele dagen. Det var vildt hyggeligt og sjovt. Vi spillede tegn og gæt, gæt og grimasser, 'gæt en elev' og spiste self!  Her er nogle billeder fra i går :)

Nydelig påske dekoration og noget af maden



Vi elsker ASTI og jordbær overtrukket med chokolade 

Vi siger alle tak til Mette Nielsen, som har gjort et fabelagtigt og brillant godt stykke arbejde. Vi glæder os til at besøge hende igen og specielt hendes kokke evner hæhæ.
Der er som sagt intet bedre end at tilbringe ferien med de sødeste piger. Vi skal i morgen en lille tur på Restaurant Flammen i Odense city. Om vi glæder os? Ja! Mad, buffet og atter mad.


Jeg har forsømt mine løbesko, istedet har jeg danset lidt. Men nu vil jeg tage en lang løbetur rundt i Langeskov. Gine er sammen med sin søde veninde Josephine.
Fortsæt en fantastisk ferie!

6 kommentarer:

  1. Super nice blog og det ser ud som om det har været en hyggelig brunch !

    Jose
    http://josefinenyboe.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. det er meget flot og lækkert :P
    kan se at i har hygget jer.
    i må fortsætte en rigtig god ferie!

    SvarSlet
  3. Ej hvor bliver jeg sulten nu. Haha, det ser perfekt ud :)

    SvarSlet
  4. Ser lækkert ud ;-)

    Skal vi følges ?

    http://soedoclara.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Hej

    Rigtig sød blog du har, fedt tema du kører og du skriver på en god måde. Måske vi skulle følges? (-:

    Mvh http://sidselkrog.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Tak for de søde og dejlige kommentarer!
    Det betyder meget med jeres meninger, som så heldigt er positive og gode.
    Har kigget forbi jeres blogge og det hele.
    Rigtig god påske til jer alle :)

    SvarSlet