19. apr. 2012

Mit nye hår

Godaften alle sammen. 
Undskyld for det sene indlæg, jeg har ikke været hjemme og Gine er til fest ved Lærke, hvor de fejrer lille fredag. Self kunne jeg ikke komme med - træls! Men jeg håber at de hygger sig og holder lidt igen ;)
Nå, men jeg lovede et billede af mit hår, og selvom jeg ikke er den bedste til at tage billeder af mig selv, så tog jeg et af håret, som I kan se nedenunder. 
Vil lige tilføje, at det er lysere i solen og har et lysebrunt skær. Jeg er meget tilfreds, det ser sundere og mere naturligt ud nu. Har også kun fået positiv respons på det, så det er jo super.


Hvad synes I om mit nye hår? 

Så er det endelig fredag igen igen. Mine planer er ikke lige de vildeste, tror at jeg skal arbejde (op i min fars cafeteria) og ellers en veninde på søndag. I morgen holder Lærke atter igen fest. Som jeg heller ikke kan komme til - træls. Men Gine skal med til den, så håber jeg bare at de giver den gas og drikker én eller to for mig. Hvad er jeres planer for denne weekend?

Synes også lige at I skal tjekke Claudia blog ud, som hedder My Life In Pictures. Hun har en give away, tjek den ud HER. Hun har udlovet en rigtig god præmie til vinderen, som består af de tre nye Essie neglelak og et gavekort til HM på 100 kr. 

2 kommentarer:

  1. Det er rigtig pænt:-)

    http://bycarolinesachmannaagaard.blogspot.com/

    SvarSlet