23. apr. 2012

P.S. I made this....

Hej venner.
I nogle måneder har jeg kigget på denne DIY-blog, hvor der bliver udført nogle idéer og masser af inspiration til jer, som elsker at lave ting fra bunden af. I kan finde forskellige kategorier, som accessories, mode, videoer osv. Her er også nogle eksempler fra bloggen:




Hvad synes I om det? Når jeg kigger på alle DIY-stuff, så får jeg en lyst til at tage hjem og klippe noget 'gammel' tøj om på ny, pynte det og faktisk ville gå med det igen. Har fornylig lavet lidt om på 2 par af mine shorts, som jeg snart vil vise jer!
At gøre ting selv, det kræver bare fritid, tålmodighed og kreativitet. Fritid har jeg ikke i øjeblikket, hvor vi er i gang med AT (almen studieforberedelse) hvor vi har om Global Opvarmning og vores gruppe skal konkret arbejde med økonomi..........
Men hey, tjek hjemmesiden ud P.S. I made this

Ingen kommentarer:

Send en kommentar