11. apr. 2012

Til hver dag

Hej læsere :)
Hvad skal man købe? Lavede en lille collage, med en american sommertop, en stribede striktrøje og en colorblock skjorte. Det er en blandet årstid vi er i. Det regner, solen skinner, det blæser osv. Så man må være forberedt på alt. Jeg har mikset det med sorte bukser, (som er mine ynglings) og et par Jeffrey Campbell Lita, som jeg bare må eje snart. Outfits'ne kan bruges til hverdag, fest og på en kold dag.
Der er link nedenstående, hvor man kan købe det via internettet.
Keep it simple



Gine og jeg skal i byen i dag med vores veninde Line. Vi skal finde alt muligt overdrevet fedt til vores gymnasiumfest på fredag. Temaet er: RAVE; knæklys, selvlysende maling og bare det vildeste lysshow kommer og vi glæder os som små børn til den sidste fest!

4 kommentarer:

  1. Virkelig fedt tøj! Jeg ville gerne være den lykkelige ejer af det :-PP

    Knus Majken
    lifebyanordinarygirl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja samme her! Jeg må snart investere nogle penge i det ;)

      Slet
  2. fed stil.
    Er blevet fast læser af din blog, måske vil du også følge mig?
    kys
    http://medio-mra.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have!
      Kigger din blog og ser om jeg finder den interessant :)
      - Knus

      Slet