15. apr. 2012

Weekenden er slut

Vejrudsigten sagde for et par dage siden, at det ville blive dårligt vejr i weekenden og den kommende uge. Men det kan jo hurtigt ændre sig til noget dejligt solskinsvejr, hvor varmen når os og hele dagen kan man høre fuglene kvidre. Håber at vejret bliver bedre i næste uge!
Men jeg fik taget disse billeder og prøvede nogle nye redigeringer hæhæ. Håber at I kan lide det 
Tulipan er min ynglings blomst!
Synes at det her var det bedste!
Så er det allerede skole igen i morgen. Og jeg skal til frisøren, blive klippet og farve hår og inden da skal jeg nok bruge lidt tid sammen med Gine. Har I haft en god weekend læsere? :)

2 kommentarer:

  1. Smukke Billeder! x

    SvarSlet
  2. Mange tak Nanna! Glæder mig til, når din 'nye' blog kommer op at køre :)

    SvarSlet