16. maj 2012

Bo og Lis - den so

Har I hørt om Bo og Lis før? Det er noget tid siden jeg hørte om det, men nu vil jeg fortælle jer om bogen, som jeg sagtens kan anbefale jer, specielt til jeres mindre årige søskende.
Bo og Lis - den so, er en let-læsnings bog for mindreårige børn, hvor der er historier indenfor det virkelig liv, som børnene kan forholde sig til. Fortællingerne er fremskrevet på en provokerende og fjollet måde, der er blevet ændret på princippet om køn, etnicitet også er størstedelen af ordene ét- og tostavelsesord. 
Da jeg læste det synes jeg, at det var noget besynderligt noget, men det gav mening. Min lillebror på 8 år læste den, samt løste de mærkværdige opgaver. Hans direkte kommentar: "Jeg forstår godt det hele, den er bare alt for underlig. Hvem kan tænke på sådan noget? Også er der også nogle sjove billeder i."
Simon, som vil reklamere for Bo og Lis!

I kan købe bogen her, til jer selv, mindresøskende, nogen I kender eller det helt fjerde. Tjek det ud HER eller købe den i jeres nærmeste boghandler. I kan også gå ind og like deres fb-side HER, mere flere end 27.500 likes. Der kan I også se updates, arrangementer, billeder osv. Håber at I vil bruge småpenge på bogen og få en lille griner :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar