18. maj 2012

DIY toppe

Hej venner. Da jeg så Rikkes blog her blev jeg så inspireret til at prøve at lave mine egne trøjer og finde min indre kreative side frem til at lave andre DIY stuff. Hendes blog er rigtig god og hun tager nogle fantastiske billeder, synes at I skulle tjekke den ud!
Her er nogle af tingene jeg indtil videre har lavet:
Toppe købt fra H&M
Et favorit citat
Håber at I forstår budskabet og billedet idet
Her er et link til Rikke blog, hvor hun har lavet en tutorial, men hvad man skal gøre HER
Der er også en anden top jeg har lavet, men den er ikke helt færdig også er jeg også igang med andre ting. Glæder mig til at vise jer det! 



I må have en god weekend :)

3 kommentarer:

  1. Det ser fedt ud! :)

    http://nicolesdefinitionoflife.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nicole! Det er jeg glad for at høre :)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet