20. maj 2012

Efter en friuge

Har siddet og lavet lektier det halve af dagen, det meste gik også ud til DHO (dansk-historie opgave) som jeg har siddet og lavet lidt på. Jeg ville gerne ud og løbe, men det starter jeg på i morgen!
Ellers har været en rigtig dejlig friuge. Også skal vi igang med skolen igen fra næste uge - træls. Men det bliver godt at se klassen og alle de andre igen.

Der er ikke sket det vilde her for tiden. Der er mange tendenser jeg vil vise jer, som jeg helt 100 vil skrive i den kommende uge. Og ellers har jeg været i byen, været sammen med vennerne, fødselsdag og sådan stille og roligt.
Gine har været i byen et par gange og ellers hygget sig med sine veninder.

Var her forleden til fødseldag og tog nogle billeder. Desværre nåede jeg ikke at tage billeder af maden, gæsterne osv. (ØV!)
Der stod: "Tillykke David, 14 år" men jeg nåede ikke at tage det...
Sikke en god fotograf jeg er!

Nå. Jeg vil gå videre med mine lektier og opgaver. Mens jeg tvivler over nogle køb, som I måske kan hjælpe med? Vil lave et indlæg om det på et tidspunkt!
Nyd vejret og take care

4 kommentarer:

  1. Flotte og lækre billeder! :-PP

    Knus Majken
    www.lifebyanordinarygirl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Majken! Rigtig dejligt at vide :D

      Slet
  2. Alt det slik og lækkert frugt! Foodgasm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh yeah. der var 3 slags kager. TRE!!! siger jeg dig thamie

      Slet