7. maj 2012

Et hurtigt smut ind til byen

Vi fik tidligt fri i dag, så jeg tog et hurtigt smut indtil byen for at købe et par små ting. Der var mange konfirmander som holder blå mandag. Derfor vil jeg lige sige tillykke til alle som er blevet konfirmander, og tillykke som dem som snart bliver det :)


Jeg fik købt få ting, som jeg vil vise jer her:
Bikershorts fra Gina Tricot

Armbånd fra Monki
DIY projekter, som jeg snarest vil vise jer. Og et cover  til Gines baby
I morgen skal vi først møde kl. 12.30, så Gine og jeg tager på Froggy's og spiser en delikat brunch også er det 2 timers matematik og 2 timers idræt.... Det er helt fint med os!


Fortsæt en god aften

4 kommentarer:

  1. I love the bracelet!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on
    http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maiken! :)
      Er vild med din blog, godt du er startet igen

      Slet
  2. Jeg bliver nødt til at vide hvad du har givet for dine shorts! Hår nogle fra H&M fra sidste år, de er lige lidt korte synes ... Så, hvad har gina tricot at byde på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gav kun 59,- for dem! Skynd dig derind :D

      Slet