13. maj 2012

Morsdag ♥

Undskyld mange gange for det sene indlæg. Men jeg kom lidt sent hjem i dag efter at have været over ved vores klassekammerat Line, som holdt en hyggeaften for klassen. Vi så Prom Night, som er en amerikansk gyser, (den er okay, man får chok, men ikke uhyggelig). Så spillede vi et spil - "Alias" en anden form for 'gætteleg', hvor man skal gætte ord uden at nævne ordet.  Efter vi spiste, sang vi Singstar, hvilket vi elsker meget højt. Det var rigtig hyggeligt og morsomt. Også var der slik, chips, popcorn, kage osv over det hele - mmh mum.

Men min dag startede egentlig med at stå op kl. 7.00, hvor min søster og jeg lavede en stor og fornem brunch til min dejlige mor. Hun blev helt overrasket og henrykt. Vi gav hende også et par øreringe og et armbånd fra Pilgrim, som hun dog blev så glad for! WE ♥ OUR MOM

Tjek nogle billeder ud af maden
Hvis I har spørgsmål til maden eller om vores hyggeaften, er I mere end velkommen til at skrive :)
NÅ JA! Gine og jeg har fri i næste uge, bortset fra tirsdag..... Så vi betragter det som en mini ferie
Håber at I har haft en dejlig dag med jeres mor/familie og haft en god weekend
Take care

Billeder er taget med min N9  

2 kommentarer:

  1. Kan se I begge to går på mulernes. Hvad tid møder I om morgenen der? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, det gør vi. Man møder kl. 8.10 :)

      Slet