25. maj 2012

Remake your shorts

Har nydt dagen med to timers skole. I byen med min veninde Pernille og derefter i haven med hende og nogle venner. Det har igen været en fornøjelse at være udenfor i det gode vejr! Gine var sammen med nogle fra sin gamle klasse, de har hygget, taget sol og nu er hun til 18 års.
Men hey, tjek dette sommer outfit ud og de her shorts

 I denne forlængede weekend skal jeg i sommerhus med min familie og min venindes familie. Vi skal til Blåvand: Hvidbjerg Strand. Glæder mig til at slappe af og bare nyde det gode vejr!!!
I må have en dejlig weekend


2 kommentarer:

  1. lol sommeroutfit?
    Du mangler jo en bluse....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej spurvehøg
      Havde en bluse, men der var ikke plads på billedet (for dårligt) men folk render også rundt sådan jo.

      Slet