6. maj 2012

Seneste køb

Godaften venner
Ved godt at det er sent, men kom lidt sent hjem i dag fra Skallerup Klit som ligger helt oppe i Hjørring. Det har været en hyggelig tur, med badeland, dampbad, stået på rulleskøjter, konfirmation, shopping også har jeg hygget mig gevaldig meget med min søster og vores veninder Stephanie og Maria. Vi har taget nogle billeder, og jeg håber at jeg kan få nogle og vise her dem :)


Her er nogle ting jeg har købt. Fra Open by night og Metropol som er Hjørrings shoppingcenter


En maxi kjole fra H&M
Sorte bukser som stumper fra H&M
Den er bordeaux i virkeligheden. Der er et stort hul fra skulder til ærme
Fra H&M
Pasteltop fra Monki og en hair cuff fra H&M
Sporty shorts fra H&M

Centret var ikke så stort, så vi brugte meget tid i H&M (som I kan se). Er super glad for mine køb og glæder mig til at hoppe i det og bruge det. 
Men det var har været en rigtig dejlig weekend. Nu står den igen på skole, lektier og samme hverdag. 
- Håber at I har haft en god weekend
Godnat venner 

8 kommentarer:

  1. Rigtig sød blog og flot tøj!
    Kig gerne forbi min blog.

    // Anna - annapedersenblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna!
      Kigger lige straks :)

      Slet
  2. Vildt fine ting! Har selv overvejet den blå maxikjole rigtig længe. Hvordan sidder den på dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sarah!
      Jeg synes at den sidder godt. Man kan enten have den hængende, bruge bælte, eller binde en knude på den :)

      Slet
    2. Har overvejet et nyt DIY-projekt inspireret af denne: http://apair-andaspare.blogspot.com/2011/08/diy-miranda-kerr-michael-kors-inspired.html

      bare uden åbningen ved benet. kan den bruges eller er stoffet for tyndt? (Bruger lige dig som rådgiver her;) )

      Slet
    3. Ej, hvor er den fin!
      Stoffet er af viskose og meget blødt. Tror sagtens at du kan klippe i det, men ved ikke om enderne så bliver pæne? :)

      Slet
    4. Ved ikke helt om jeg tør tage chancen. he

      Slet
    5. Kan jeg godt forstå.... Den er også bare fin som den er, ellers må du finde en i genbrug eller en med tykkere stof :)

      Slet