31. maj 2012

Shorts jeg ønsker

Det er jo shortstid! Eller ikke de kommende dage, men vi træder i hvert fald ind i sommeren. Derfor vil jeg lave et shorts indlæg med hvilke der godt måtte ligge i mit skab. Snart kommer et indlæg med mine egne shorts - så læs med.
Link her
Link her
Link her
Link her
Link her
Link her

Hjemmesiderne er Runwaydreamz og Topshop. Jeg synes at de har så fede shorts, de er lidt dyre, men jeg elsker dem!!
Vi har læseferie i morgen og vi glæder os til at sove længe og bare slappe af :)
I må have en god dag

4 kommentarer:

  1. De første er super flotte..!

    soedesofieskriver.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super lækre shorts dér! Er især vild med de første, de er super fede. Og så deminshortsene med blonder fra Topshop!:-) Overvejer om det er noget man kan lave selv ..........

    Kram Sarah:-)
    http://sarahloevschall.wordpress.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er vild flotte ja.
      Har set nogle der selv har lavet dem. Det er bare med at sy noget tykt blonde stof på :)

      Slet