5. maj 2012

Stille og rolig knald på

De der øjeblikke hvor man egentlig ikke laver noget! Sådan et øjeblik har jeg lige nu. Dejligt! 


Den her weekend har indeholdt fødselsdag hos mine veninder som fyldte de store 18 år. Torsdag var der Open By Night inde i Odense gågade. Butikkerne holdt længe åben og der var mennesker og musik i gaderne. Jeg fik ikke købt det store, men jeg fik købt min bikini. Umiddelbart tidligt ude, ja, I know. Også købte jeg sådan en smart ting til håret, når man laver hestehale også er 'elastikken' sådan en sølv dims. I får lige et billede! 


Dims! 







3 kommentarer:

  1. Hvor har du købt din hair cuff henne? :-)

    SvarSlet
  2. Dejlig blog du har dig - er lige blevet fast læser. Glæder mig til at læse mere. :-)

    Hvis du får lyst, så kig endelig forbi min blog.

    lauraravnkilde.blogspot.com

    SvarSlet