28. jul. 2012

Billeder fra Grøn Koncert 2012

Solen stod højt på himlen og det strømmede ind med folk til begyndingen af Grøn Koncert Odense. Der var så mange mennesker at man skulle stå i kø for at gå, men det er jo endnu en af de aftener, hvor alle fra Odense er samlet ét sted! Jeg var afsted med min søde veninde Ida, hendes mor og venner. Vi mødte et par stykker af vores venner og ellers mødte vi jo alle kunstnerne! Mine favoritter var Burhan G, LOC også lavede Nephew også en fed performance efter så lang tid.
Desværre stod jeg ikke så tæt på scenen, men fik snuppet nogle billeder :)
Burhan G var den første som gik på
Burhan Gs nyeste single "Din for evigt"
Alphabeat var super gode og fik alle med på den


Nephew gjorde det ekstremt!
Sødeste Ida og jeg

Har I været til Grøn Koncert?

Hvad har I lavet i ferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar