27. jul. 2012

Grønkoncert i dag

Undskylder for ikke at have lavet indlæg i går, men jeg var først på stranden med Ida også skulle jeg på restaurant med familien og nogle venner. Det var en dejlig solskinsdag!
I DAG skal jeg til Grøn Koncert med Ida, og kan godt sige jer at jeg glæder mig mest til at se Burhan G og LOC! Også bliver det en dejlig aften med hende og vi støder nok ind i nogle vi kender :)
Dette skal jeg have på:
Top - TopShop
Shorts - Levi's
Bandeau - Gina Tricot
Sko - Adidas

SKAL I MED TIL GRØN?



5 kommentarer:

  1. Helt sikkert et godt festival/koncert outfit :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. Sød blog du har dig. :-D Skal vi følges?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg følger dig allerede :)

      Slet
  3. Fedt outfit! Og dejlig blog - jeg follower. Tak for kommentaren på bloggen :-)

    - Mette Marie
    http://mettemariemose.blogspot.dk/

    SvarSlet