10. jul. 2012

Home sweet home

Så er jeg hjemme i Danmark igen. Italien blev nydt til det sidste, kan man andet i 36+ grader? Og det bedste af det hele er selvfølgelig den lækre brune farve man kommer hjem med.
Nå, men inden jeg tog afsted tænkte jeg "hvor skal jeg bare finde en masse lækkert tøj!" Fandt jeg noget? Nej, det gjorde jeg ikke. Eller jo, jeg fandt EN ENKELT kjole. Hm. Det  var ret øv. Men kjolen er rigtig sød og kostede kun 20 euro. 

Også kommer jeg hjem og ser giveawayen er i fuld gang og folk 'tilmelder' sig den - hvor er det lækkert! Anna og jeg er så glade :D 


I får lige lidt billeder fra min tur. Enjoy! 


Lækker pool! 




Garda

Min dejlige mor

poolen blev nydt! 

Garda

mhhh italiensk is


i Venedigs gader

vi fodrer duer! 

Faldt lige over den her. WOW

mine brødre




Også får i lige et billede af mit 'kæmpe mæssige shopping resultat' .....




2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig tur!
    Fin blog :-)

    /Natalie
    http://delafmig.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder :)
    Godt At du havde en god tur Gine!
    Mange hilsner Michelle :)

    SvarSlet