23. jul. 2012

NEW IN FROM BERLIN & HAMBURG

Kom hjem fra Berlin i går og jeg ville ikke lave et new in og indlæg om turen sammen, da det er alt for mange billeder. I går skulle jeg vælge nøje hvilke der skulle med, da jeg nøjagtigt har taget 479 billeder. Men håber at I kunne lide dem!
I Berlin har købt en masse ting som jeg glæder mig til at bære. I Hamburg købte jeg få ting. Så her vil jeg vise jer nogle af mine new items:
Top fra American Apparel
Tshirt fra Hollister 
Tshirt fra Tom Tailor Denim (Han laver fede tshirts!)
Bukser fra Zara - The Vintage Collection
Tshirt fra Adidas
Min nr. 41 pr sko - Adidas Neo *
Adidas Neo er et nyt brand fra Adidas,
som pt kun sælges i Tyskland, Rusland og Asien
MY NUMBER 40th PAIR OF SHOES - Adidas
Tre fine ringe fra I am
To par øreringe fra I am

Fik også købt parfumer, bandeau, souvenirs, en "I ♥Berlin" sweater og andet tøj

Hvad synes I om mine nye ting? :)

6 kommentarer:

  1. Uhh, virkelig fede ting! :-)

    - Asta Johanne
    astajohanne.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Asta!
      God ferie :)

      Slet
  2. fede køb, især dine smykker og sneakers!
    det er jeg rigtig glad for at høre, mange tak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også mine skatte!!
      Det var så lidt :)
      - fortsæt god ferie

      Slet
  3. Thanks for stopping by my blog! Love yours, followin' you!
    Material Fixations

    SvarSlet
  4. Your blog is very inspiring!
    you are welcome :)

    SvarSlet