16. jul. 2012

Next destination: Berlin

Hej søde læsere!
Gine er jo i Budapest med Josephine og hendes familie. I morgen tager jeg til Berlin med min familie og nogle venner. Vi kommer først hjem søndag eller er ikke helt sikker på om vi bliver så revet af det at vi bliver i længere tid. 
Jeg glæder mig ekstreeemt meget til at shoppe, kvalitets tid med familien, Berlins attraktioner, Tropical Island osv. Har I nogle foreslag? :)

Nogle af de vigtigste husketing:


Der bliver desværre ikke blogget de følgende dage, men vi er tilbage igen efter en uge
GOD FERIE TIL JER ALLE!
Hvad skal I så lave? :)

6 kommentarer:

  1. bælte tasken er super fed, ja for det er vel en bæltetaske, jo er det ikke? Hvor er den fra? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Købte den i genbrug. Der kan du lede hvis det er til en god pris. Også har jeg sat forskellige nitter på :)

      Slet
  2. Virkelig fin blog!
    Skal vi være faste læsere ved hinanden?
    - hvis ja skriv en kommentar på min blog og bliv fast læser så gør jeg gengæld!
    KYS
    Anna
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Har kigget dine fine blog og vil gerne følges :)
      God ferie!

      Slet
  3. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you sweets. I will look again :)

      Slet