14. aug. 2012

Army Jeanslager

Kender I den butik? 
Den ligger i Overgade i Odense. Det er en butik jeg tonsvis af gange er kørt forbi og tænkt "hvor skal jeg bare derind en dag!" Men fordi den ligger lidt længere væk fra gågaden kommer man aldrig så langt. En veninde og jeg tog så turen derhen den anden dag og blev forelsket! 
Det var det fedeste tøj de havde derinde. Skjorter, jeans og jakker i massevis, virkelig fedt, sådan lidt vintage agtigt. Og det er en overskuelig pris, så det er jo godt nok. 
Det er lidt træls de ikke har en online shop, ville gerne vise jer noget af alt det fede tøj jeg har forelsket mig i. Men jeg har fundet et billede af en jakke, der minder meget om den. 
For det første elsker jeg det der army/ militær look og for det andet koster den sølle 249 kr! (må ha')

7716495076_f69900ae77_o_d_large




2 kommentarer:

  1. Mener vist også nogle af tingene derinde er vintage? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det får jeg så også afvide her tidligere idag. Der er åbenbart en afdeling med noget vintage også en 'normal'
      Der kan man jo bare se :-P

      Slet