27. aug. 2012

Covers fra Tezzo.dk

Anna og jeg har været så heldige at vi har fået to iPhone covers/ skin fra www.tezzo.dk sponsoreret - en hjemmeside med masser af forskellige covers/ skins til Apple produkter. Så hvis du mangler et cover til din iPad eller din iPhone ligesom jeg, så tjek deres hjemmeside ud!


Hvid carbon skin til iPhone 4 og 4s
http://www.tezzo.dk/iphone-4-skin-hvid-carbon.html

Dette cover er lidt mere neutralt, hvilket også er meget fedt. Hvis man kører fingeren over coveret kan man mærke et mønster, som gør det lidt mere anderledes på en fed måde! 

Mahogni skin til iPhone 4 og 4s 
http://www.tezzo.dk/iphone-4-skin-mahogni.html

Dette Mahogni skin er et for fedt skin til din iPhone. Det giver din iPhone et træ-look, som jeg synes er for cool! Det ser virkelig også ægte ud, det ligner meget tyndt træ, som er sat på iPhonen.



Her er det endelige resultat. I like! 


Tak til Tezzo.dk!

4 kommentarer:

  1. Hej Gine og Anna!
    hvor meget kostede det?
    hvor meget beskytter det?
    Håber at i vil svare tak :))
    rigtig sød blog. elsker jeres layout!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej der!
      Dette skin koster 149 kr. Det beskytter ikke på samme måde som et almindeligt cover gør, men det beskytter mod ridser mm. :-)
      Men jeg kan helt sikkert anbefalde det!

      Slet
  2. Wow hvor er det smart! :)

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg er også selv helt vild med det :-)

      Slet