4. aug. 2012

Hjem kære hjem!

Åååh. Så er jeg for alvor hjemme efter tre ugers ferie og det er dejligt. Det er altid dejligt med ferie og være væk fra det hele, men det er nu godt at komme hjem igen både til familien, min kæreste og mine søde veninder! 
Jeg har haft en rigtig god tur og som afslutning på den lækre ferie fik jeg endelig min TATTOOVERING!  
Det blev ikke drømmefangeren i denne omgang, men min fødselsdagsdato på min venstre skulder skrevet i romertal. Jeg er rigtig glad for den - og glæder mig til jeg skal have flere! HÆ! 


Vi drikker rosévin på campingmanér! 


Solen skinner fra morgen til aften. Mhh! 


Dejlig blå himmel!


Vi nyder lige en kold øl i varmen! 

Så  blev det tid! 

Endelig færdig. Puhaaa.

Færdige resultat et par timer efter. 

Her kan I se hvordan det foregik. :-)

Dejligt at være hjemme i Danmark igen og vejret er da ikke engang så dårligt som det har været. Det kan være jeg har taget det gode vejr med hjem. ;-)





2 kommentarer:

  1. hvor er du vild!!
    har også lige selv været dernede og det er så skønt :-)))

    SvarSlet
  2. Haha, tak. Jeg følte mig også lige lidt vild i det øjeblik der ;-)
    Det er et rigtigt dejligt sted!

    SvarSlet