2. aug. 2012

I've been busy... Pardon

To dage hvor jeg ikke har blogget.. Nu skal I høre, hvorfor: 
Tirsdag: 8 timers arbejde, jeg mistede min pung (læs næste dag også), gik psykisk ned.
Onsdag: 8 timers arbejde, min pung blev fundet og mistede (heldigvis) kun kontanter, trætheden overtog også har jeg arbejdet på nogle trøjer og tilbragt tid sammen med min lillebror.
Men ellers er der ingen undskyldninger for ikke at have blogget. Men har og skal arbejde hele ugen, 8 timer hver dag. 


What's going on?
I tirsdags fik jeg bestilt nogle grønne sneakers fra Tommy Hilfiger og jeg glæder mig til at vise jer dem!
Har I hørt Conor Maynard's nye album? Det synes jeg I burde, her er en af sangene 
Conor Maynard - Turn Around ft. Ne-yo
I morgen regner jeg med at tage til Tweetup i Odense, hvor twittere kommer mødes, drikker en øl, chatter og hygger.
Gine har det rigtig godt i Bulgarien! Hun kommer hjem i næste uge (jeg glæææder mig)


Her har I et billede af mit hår, som er blevet utrolig lyst pga solen
Hvad har I lavet? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar