25. aug. 2012

Magic fucking Mike

Har I hørt om den film? 
Jeg var til forpremiere i mandags for at se "Magic Mike" - en film med Channing Tatum, Alex Pettyfer og Matthew Mcconaughey. Channing/ Mike i filmen har et ekstra arbejde som stripper i Matthew/ Dalls' biks. Alex/ Adam møder så Mike og ender på scenen sammen med Mike også kører det ellers bare derud af derfra. 
Jeg tror aldrig jeg har set så meget six (eight ;-)) pack i én film - tror stadig jeg kan tørre lidt savl af mit tøj. Vildeste film længe!
Handlingen synes jeg måske er lidt tynd og ikke specielt spændende, men de tre gutter redder den helt sikkert hjem med deres gode skuespil og lækre kroppe. 
Så piger, det kan i godt unde jer selv. Tag en veninde under armen og nyd filmen! 


I kan se traileren her. Enjoy! 


Mhhhhh....

2 kommentarer:

  1. Woow din blog er bare super fed! Kan vildt godt lide designet og alting.
    Måske vil du tjekke min ud?

    http://teenbloggen14.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - det varmer!
      Selvfølgelig vil jeg det :-)

      Slet