18. aug. 2012

Man kan aldrig få nok...

Har brugt så forfærdelig mange penge her i ferien (og efter). Men vi kender vel alle sammen det, hvor man køber noget og man bliver så glad for det og generelt bare mere positiv omkring alt.
Selvom jeg lovede Gine ikke at bruge flere penge resten af måneden, kunne jeg ikke lade vær.
SE MED:
En fin sag fra TopShop som jeg måtte eje! (virkelig lækkert stof)
Halskæder fra Accessoize

Så har jeg også fået købt en taske, masser af undertøj og skoleting

I morgen skal Gine og jeg være sammen og til Kerteminde Strand, hvorefter vi nok tager hjem til mig og gøre klar med lektierne til mandag.
Har I nydt det gode vejr i dag og hvad skal I i morgen? 

3 kommentarer:

  1. hello dear
    thnks for your lovely commenT
    i love the chains
    kisses

    SvarSlet
  2. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    SvarSlet