16. aug. 2012

Vi er nu i 2.g

Vi startede jo i onsdags, hvor det var en hel anden verden end sidste år, der var en masse friske, nervøse og spændte 1.g'er som var klar til tre fantastiske år på Mulernes. I år er vi ikke de yngste længere, hvilket vi virkelig nyder!

Nu hvor vi er startet i skole, er der en masse afleveringer, lektier, problemer, arrangementer som vil være i vejen i hverdagen - it's madness, men vi vil self stadig have stor mulighed og interesse for blogging!
Fra Berlin muren 2012
Jeg er med i en redaktion som kaldes "MulerUpdate", som står for at tage billeder og skrive om begivenheder etc på skolen. I dag var jeg ude og tage billeder af 1.g'ernes introløb som var morsomt med aktiviteter de skulle gennemføre (jeg lægger billeder ud, når de bliver offentliggjort) og i morgen skal jeg og en ven Lotte stå for introfesten, som jeg glæder mig forfærdelig meget til!!
Hvordan har jeres første skoledage været?

God weekend :-)

4 kommentarer:

  1. Hej! Synes din blog er super fin!
    Måske du har lyst til at deltage i min giveaway? http://millecajar.blogspot.dk/2012/07/giveaway.html
    Møsser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mille.
      Elsker giveaways, vil self kigge forbi!

      Slet
  2. hello dear,
    your blog is great
    followed you on GFc
    hope you follow back
    keep in touch
    kisses

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you veeery much!
      We are sp happy to hear that :-)
      xoxo

      Slet