2. sep. 2012

Åbning af Weekday + new in

I fredags var det eneste jeg havde i tankerne: Weekday! Weekday er en af mine ynglings butikker og jeg er glad for, at jeg bare lige skal med en bus for at shoppe i min dyrebare. Selvom indretningen ikke var det helt store, der var mange mennesker og det var mega varmt, så fik jeg købt noget! Det var meningen at jeg ville tage nogle billeder, men der var for mange.
Sweater fra Weekday Vintage
Koksgrå trøje fra Weekday
Top fra Weekday
Skjorte fra Monki
Koksgrå t-shirt fra Gina

 Fik også købt en masse ting til en indflytterkasse til min søster + Rosendahl glas (billeder af gaverne kommer) Hun er nu flyttet til Herning med hendes veninde Marie og deres lejlighed er blevet rigtig fin!


Har I haft en god weekend? :-)

8 kommentarer:

  1. Fed blog med godt indhold :-).

    Helt klart en blog jeg vil følge fremover.

    - Håber forresten at du vil tage et kig forbi min blog og jaaa hvis den er god nok så bliv min fastelæsere :D.
    - http://amazingtyping.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er rigtig sødt sagt!
      Mange tak og har kigget forbi din fine blog :-)

      Slet
  2. Hej super fin blog du har! vi er nu blevet faste læsere på bloglovin altså ;-) måske du vil kigge forbi vores blog? måske blive det samme hos os??
    Vi har forresten lige nu en give away kørende hvor man kan vinde en valgfri Chanel neglelak hvis du har lyst må du meget gerne deltage, det ville være rigtigt dejligt! :-)

    http://garderobeskab.blogspot.dk/

    kærligeste hilsner Josefine og Sille :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi følger nu også jer! Jeres blog er også super god :-)
      deltager også i giveawayen.

      I må have en god dag!

      Slet
  3. har nomineret dig til en liebster blogaward , læs mere her : http://moniquefunch.blogspot.dk/2012/08/liebster-blogaward.html :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Monique! Vi vil kigge på det :-D

      Slet
  4. Hvor meget kostede sweateren? den er vild fed!

    SvarSlet
    Svar
    1. 250,- men den er fra Weekday Vintage så den er unik.
      Men har set en som minder om i Monki :-)

      Slet