9. sep. 2012

Albani Live Koncert 7/9

I fredags var jeg til koncert hvor mine ynglings bands spillede: Carpark North, Ulige Numre, IGotYouOnTape og We Are (CPN & UN er mine favoritter). Jeg var derover med min veninde fra klassen Louise også var vi sammen med Tara og Mie. Det var den fedeste koncert jeg har været til. Det hele var fuldkommen vildt og vi gav den så meget gas til CPN!
Tog så mange gode billeder af det hele, men I får kun lige nogle her:
Ulige Numre
Carl Emil
Mie og jeg
IGotYouOnTape med et fedt "lysshow"
Louise og jeg
Carpark North
Forsangeren Lau
CPN  + Mie, Tara, Louise og jeg
Lau og jeg
Louise, Lau og jeg
Vi takker for en ultra awesome koncert!!

I aften kommer  mine piger: Gine, Lærke, DJ og Måtte også skal vi have lækker middag, hygge og tage i skolen sammen i morgen :-D
Har I haft en god weekend?

2 kommentarer:

  1. skønne billeder!

    Har en giveaway kørende, så kig forbi:-)
    http://bycarolines.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Caroline!
      Kigger forbi :-)

      Slet