2. okt. 2012

Eftertragtet craves til garderoben

Autumn fashion

CRAVES CRAVES CRAVES

Ville ønske at jeg kunne iføre mig tøjet i morgen eller at det bare hang i mit skab..
Tweed jakken + nederdelen og støvlerne er mine favoritter. Det hele sammensat i ét ville udføre et perfekt efterår/vinter look. De nye farver fra Chanel er også super lækre og vil ønske at have en af de farver på neglene. Statement halskæden, clutch og den bordeaux ærmeløse top passer til ethvert outfit i denne tid. 

(Tryk på billedet for links)

5 kommentarer:

  1. Hejjeg er helt forelsket i jeres blog! Den har gjordt at jeg selv vil begynde og blogge, og jeg er lignu igang med at lave min blog(layotet) så jeg ville høre om i ikke ville hjælpe mig lidt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Natascha!
      Vi er super glade for at vi har inspireret dig til at starte en blog!
      Vi vil med glæde hjælpe dig, du kan enten skrive her eller kontakte os via mail: anna-huynh@live.dk,
      hvor vi vil råde og svare på dine spm :-)

      Slet
  2. Okay det vil jeg gøre tusind tak :-)

    SvarSlet
  3. Er blevet helt vild med jeres blog og følger selvfølgelig! og så et lille "ååårh", for ih hvor er de ting pæne, dem kunne jeg helt sikkert også hoppe i, hvis jeg havde dem!
    I må meget gerne kigge forbi.

    Knus Signe
    www.gottaloveitdk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød og tusind tak!
      Vil kigge forbi din blog :-)

      Anna
      http://twisttherhythm.blogspot.dk/

      Slet