29. okt. 2012

Et halvt år er gået ♥

Jeg gider ikke være mega fnidder agtig og skrive en hel roman om hvorledes min kæreste og jeg elsker hinanden. Not a fan of that. 
Men nu er det sådan at min kæreste og jeg havde halvårsdag i lørdags. Dejligt! ♥ Og hold kæft hvor går tiden virkelig stærkt, men sådan er det jo når man har det sjovt, right? ;-) Lørdagen gik med hygge og lækker mad. Lige noget for mig! Jeg var så heldig at blive forkælet med et par matchende guldøreringe til en halskæde jeg tidligere har fået. Alt i alt en rigtig dejlig dag! 



Beklager det ikke så gode billede! 

2 kommentarer:

  1. ej nogle fine billeder og en super fin blog, du har ;-) vil du ikke kigge forbi min blog, og evt blive fast læser? er næsten lige starter, men det skal nok blive godt ;) jeg skriver og mad og kager ... anna-mad.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Jeg vil lige kigge forbi :-) Mhhh kager!

      Slet