31. okt. 2012

GIVEAWAY X 2

Det er rigtigt venner, vi har igen en giveaway og her bliver der fundet hele to vindere!

DEN FØRSTE GAVE BESTÅR AF:
2 værdibeviser til Accessories.dk, hvor du får 20% på alt
Et par hvide øreringe med dødningehoveder

DEN ANDEN GAVE BESTÅR AF:
2 værdibeviser til Accessories.dk, hvor du får 20% på alt
Et par stjerne øreringe fra TrendAccessories

1.
 2. 
  
HVAD DU SKAL GØRE:
Du skal skal skal følge på bloglovin her!
Hvis du nu desværre ikke har bloglovin, så bliv fastlæser (nederst på siden)

Når du har gjort ovenstående, så skriv en kommentar forneden eller send en e-mail til anna-huynh@live.dk med oplysningerne:
Navn, e-mail og om du følger på bloglovin eller gfc

VINDERNE TRÆKKES D. 8 NOVEMBER!

Tak til Accessories.dk for at sponsorere. Kig forbi hjemmesiden og like på face!

18 kommentarer:

  1. Følger jeres blog på bloglovin nu:)
    isignemoeller@gmail.com
    Signe

    SvarSlet
  2. Jeg er både fast læser og jeg følger jer også på bloglovin :-))
    Nadja Kristensen
    Nadja.kristensen@live.dk

    SvarSlet
  3. Hvad hvis man ikke har nogle af delene??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du har en Google-konti, så kan du omgående tilmelde dig nederst på siden,
      ellers så tager det ikke lang tid for at oprette en bruger på Bloglovin!

      Slet
  4. Følger via bloglovin :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    Mette Vindfeld :D

    SvarSlet
  5. jeg følger via bloglovin jeg ville vildt gerne vinde nr to!

    Kirsti_mt@hotmail.dk

    mvh kirsti

    SvarSlet
  6. pia sroka1/11/12 15:49

    Det ville være dejligt at vinde, følger på bloglovin, og facebooke. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Følger og Bloglovin!
    - Super lækker blog :-)

    SvarSlet
  8. -Jeg følger på Bloglovin! :)
    -Signe
    -Signepedersenm@gmail.com

    SvarSlet
  9. Super fed give away! Jeg følger på bloglovin!

    Gittemariejohansen@hotmail.com
    Huge hugs Gittemary.com
    Facebook.com/ThePictureOfMary
    Youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
  10. Jeg følger på bloglovin. :)

    Eeyorenyk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  11. Julie Mahler
    JulieM93@hotmail.com
    GFC (JulieMahler)

    SvarSlet
  12. Jeg prøver lykken via BL :)

    Cathrine A
    Tinerdk(a)gmail.com

    xoxo
    //tiiner.dk

    SvarSlet
  13. Yen Nguyen
    yennguyen.n2p@gmail.com

    Jeg følger på bloglovin, og er fast læser på bloggen ;)

    http://littlemisstiiny.blogspot.dk/

    SvarSlet
  14. Har fulgt jer i lang tid :-)
    Barbiesigne@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil også gerne være med... Og må sige at stjerneøreringe og brillesnor helt klart ville passe bedst ind i garderoben :-)
    Jeg kan pt ikke logge på bloglovin men lover at følge så snart den er oppe at køre igen?
    Hilsen Frk. Hansen :-)

    SvarSlet