28. okt. 2012

Mine nye ting fra Kreta


Godaften alle sammen!

Vil vise nogle af mine nye ting fra Kreta. Kan allered nu sige at jeg nok mest var tiltrukket af alle de sunde cremer af oliven og aloe vera, 
men lidt tøj har jeg dog også købt.

Ansigtscreme, deo, bodycremer, sæber etc.
Make-up fra Kiko (by Milano)
En clutch aka mini speedy bag fra Bershka
Øreringe og ure + led
Sweater: Pull and bear
Sort top: Stradivarius
Army grøn ærmeløs skjorte: Stradivarius
Kan endelig præsentere jer for mit par NR. 45!!!!
Vinterboots fra Stradivarius
Hvad synes I?
Har lige fået en rigtig sød kjole af min søster fra Asos, som jeg vil vise i løbet af den kommende uge :-)

5 kommentarer:

  1. Sikke fine emballager på dullegrejet, kan godt forstå du blev lokket til at købe lidt af det med hjem (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hehe, meget fristende og billigt! :-D

      Slet
  2. Er vild med de boots :-)

    SvarSlet
  3. åhh ja de der støvler er for fede! hvor er de købt? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak piger! De er fra Stradivarius. Butikken findes desværre ikke her i DK og de sender nok ikke hertil. Desværre :(

      Slet