27. okt. 2012

Oplevelser fra Kreta!

Vi kom hjem i går aftes og er godt nok smadret.
Det har været en rigtig dejlig tur, hvor vi var forskellige steder og fik taget en masse billeder, men har givet jer de bedste. Istedet for en masse beskrivelser, så får I det i punktum-form:
Strand. Sol. Luksushus. Pool. Lækkert mad. Familie. Brun. Olivenplantager. Bjerge. Shopping. Restauranter. Badning. Ø. Skrammer. Appelsintræer. Tøj. Shorts. Pasta. Klipper. Usund. Gratis dessert. Hygge. Sjov. Elafonissi. Turister. Vand. Holy Trinity Monastery.
Udsigt over stranden
Elafonissi, havet som skylder lyserødt sand op
Det lokale
Vores luksushus og pool
Min dejlige familie
Solnedgang over havet
Seafood
Panorama billede over Holy Trinity Monastery
Indenfor. Baggrund: Biskoppen og pavens klæder
 Vi har taget så mange billeder, at jeg næsten ikke kunne vælge.
Har nogle rigtige fine billeder jeg viser på et andet tidspunkt.
Håber at I kan lide billederne, det var en fantastisk tur og mine new ins kommer i morgen!

GOD WEEKEND :-)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor bliver jeg både misundelig og i godt humør af disse billeder! Ser ud som om du har haft en god tur :)

    Rikkesander.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det glæder mig! Ja det var virkelig en dejlig tur :-)

      Slet