19. okt. 2012

Project X

Har I set den venner? 
Min kæreste og jeg bestemte os så for at låne den igår, hvorefter jeg kom i tanke om at jeg egentlig havde set den i biografen for et godt stykke tid siden. 
Filmen handler om tre gutter, de der måske mere eller mindre nørdede typer, hvor den ene af dem så har fødselsdag. De prøver at vinde deres skolekammeraters respekt ved at holde en kæmpe fest. Hans to venner inviterer så en MASSE, som i en MASSE mennesker, hvor det hele går fuldstændig amok. Ender vidst nok med 1500 mennesker (?!) Til festen bliver der drukket en masse alkohol og taget en masse piller. Det hele er på sit højeste og til sidst ender huset så med at blive brændt næsten ned. 
Det er en meget kort resume af filmen, men det er egentlig det filmen sådan cirka handler om. 

Oven i dette er det filmen så basret på en virkelig hændelse, hvor en gruppe unge mænd i Australien holder en kæmpe fest og ender ud i en katastrofe. Selvfølgelig er der blevet tilføjet noget ekstra til filmen. 



Og alt i alt kan jeg simpelthen ikke finde ud af om jeg kan lide filmen. Kender I det? 

Se den! Og fortæl mig gerne hvad I synes :-)

2 kommentarer:

  1. Det er faktisk ikke så længe siden mig og kæresten så den og havde det lidt på samme måde som dig. Kunne ikke finde ud af hvad jeg synes om den. Når jeg kigger tilbage synes jeg egentlig der var noget meget fedt over den, men der var også nogle ting jeg synes var lidt kedelig eller lang trukket.. Alt ialt en okay film, men ikke en af de bedste jeg har set ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis. Jeg synes virkelig det er svært!
      Tror jeg måske også min konklusion bliver, at det er en okay film, men har set bedre ;-)

      Slet