12. okt. 2012

Velkommen kære efterårsferie!

ENDELIG!
Efterårsferien har trådt ind af døren. Eller man kan mærke det udenfor med den kolde vind og regn.
I dag skal vi over til Keller, som har lavet lækker mad til os også skal vi tøsehygge.
Billederne er fra Weheartit.com
Gine skal slappe af, være sammen med vennerne, kæresten, måske nogle byture og hvad ferien nu byder.

Jeg skal til fødselsdag og på tirsdag tager jeg til Kreta med familien, så ingen blogging herfra sødeste venner.


HVAD SKAL I AF SPÆNDENDE SAGER?
I MÅ HAVE EN RIGTIG GOD FERIE!

7 kommentarer:

  1. Wow er det dig selv der har taget billederne? for så vil jeg virkelig gerne vide hvad dit kamera hedder, wow de gode!

    SvarSlet
  2. Er helt betaget af det øverste billede, fuck det er godt! :)

    God efterårsferie :D

    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Åh piger, det er jeg virkelig ked af at jeg glemte at skrive,
    at de var fra WeHeartIt.
    Ville ønske at jeg havde taget dem. Skal ud og tage nogle magen til!

    God ferie til jer begge :-D

    SvarSlet
  4. Hyggelige billeder :-) Hav en rigtig god ferie til Kreta!
    Jeg har desværre ingen ferie, så jeg ser frem til 3 ugers USA tur til August ;-)

    www.sofiescloset.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Hvor lyder det lækkert, det kan man kun se frem til!

      Slet
  5. Hej piger, har valgt at nominere jer til liebster blog award: http://www.sarahloevschall.dk/2012/10/15/liebster-blog-award/

    I behøver ikke lave et indlæg hvis det er :)

    SvarSlet