17. nov. 2012

Maskebal outfit

Min DIY maske lavet af en udklippet CD. 
Min inspirationskilde er fra Stine, som har den cool blog: KISSKISSBANGBANG. Hun skriver om forskellige ting og  jeg anbefaler den stærkt!
Ny kjole fra Weekday med hul på ryggen 
Stilletter fra NewLook

Det var mit outfit fra i går. Gine nåede desværre ikke at tage billeder af hendes. I går var der maskebal på vores gymnasium. Gine holdt en lille forfest for os piger, også tog vi til den fede fest, hvor mange folk havde kreative masker på og var dressed up. Det var en super fed fest!! I dag skal jeg bare slappe af og Gine tøsehygger med Lærke og Keller. 


Hvad skal I i weekenden? :-)

16 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine! Og tak for inspirationen :-)

      Slet
  2. Hvor er din maske flot :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Er helt vild med kjolen! Hvad gav du for den? :)

    http://millecajar.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også glad for den! Kun 250,- :-)

      Slet
  4. Sikke en flot maske! Og sammen med stilletterne ligner det et virkelig fedt outfit!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde det også hehe. Mange tak! xo

      Slet
  5. Virkelig flot outfit! Er helt vild med masken! :-)

    http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Olga! :-)

      Slet
  6. Ej, hvor er det bare en fed maske! Den er virkelig flot :) Det er super godt tænkt med de der CD stykker.

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det betyder rigtig meget! Tak for din søde kommentar :-D

      Slet
  7. Lækker blog!! Vil helt klart begynde af følge med!

    Tanker fra Martine
    www.martinesverden.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  8. Ej, hvor jeg elsker den maske! Hvis jeg skal til maskebal, vil jeg helt sikkert lave en maske inspireret af din!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Carla! Du er da alt for sød <3
      Vil gerne svare på spørgsmål!

      Slet