13. dec. 2012

Alva kosmetik

Vi modtog forleden disse mineral make-up i tre forskellige farver fra Greentradedenmark.dk. De kan anvendes til flere ting, som: øjenskygge, ovenpå neglelak, streg og brush. De kan bruges af alle da det er økologisk produkter (dog hele hjemmesiden er økologisk), også holder det længe og ligger godt på huden. Link her til  mineral make-up + få en tutorial, hvordan man bruger det!

Brun - Guld Pink
Jeg prøvede selv at ligge guld og brun sammen (beklager lidt utydeligt)

Tjek hjemmesiden ud greentradedenmark.dk, hvor man kan finde alt fra hudcreme, make-up til olier fra Alva og andet. + Altid gratis fragt!

2 kommentarer:

  1. Rigtig fede farver. Er helt vild med den der guld. Det kunne være jeg skulle anskaffe mig en her til jul. Super fed Header.

    Kig forbi mig og min venindes blog og vind to film.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er rigtig flotte. Den pink og guld har et flot skær, så jeg kan kun foreslå det!
      Mange tak :-)

      Slet