27. dec. 2012

And here come the presents!

Var ude og fejre min onkels fødselsdag i går og tog en spontan bio tur, hvor vi så Life of Pi, (anmeldelse senere),
 så nåede ikke mine julegaver-indlæg. I dag d. 27. dec. har GINE FØDSELSDAG!!! Hun fylder store 19 år. Mange lykønskninger til hende 
Min favoritgave fra min søs. JBL Soundfly  Bluetooth højtaler 
Gavekort og en stjerne Simon har lavet til mig
Hvert år køber jeg smykker til mig selv i julegave
Sweater fra Gina Tricot i army grøn
Mine ønsker var enten kun noget jeg kunne købe eller fra nettet. Men udover dette, fik jeg også undertøj, hårkur, penge, min tidligere jakke, iPhone 4s også skal vi hele familien til København denne weekend, hvor min shoppetur er betalt af mor og far 

Hvad har I fået?

4 kommentarer:

  1. Du kan se mine gaver på min blog: Life-is-pure-love.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nogle fine og nice gaver du har fået!

      Slet
  2. Det er nogle fine julegaver du har fået :)

    SvarSlet