4. dec. 2012

Jule update

December = julekalender. Og jeg elsker det! Specielt den julekalender TV2 sender i år, nemlig Jul i Valhal. Jeg synes simpelthen det er den bedste julekalender of all times.

Det er i dag d. 4 december og julestemningen begynder at vise sig hos mig, det er simpelthen så dejligt. Ikke nok med at sneen er landet i Odense, så spillede vi pakkeleg i skolen idag, det var simpelthen så hyggeligt! Og ja, Anna og jeg går i 2.g, men derfor er der stadig 
plads til leg! ;-)




8 kommentarer:

  1. åh my, din blog er perfekt. Jeg har intet andet at sige. Den er virkelig flot! Og din header? Jeg elsker den!

    http://annasblog-mixed.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh. Tak for de mange søde ord, det er vi glade for! Mange gange tak :-))

      Slet
  2. Det er min yndlings julekalender! :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg har en give-away igang på bloggen,
    hvor du kan vinde et super flot ur fra Dyrberg/Kern til værdi a' 1000,-
    Kig forbi og deltag hvis det lyder fristende?

    http://www.fashionbysterup.dk/category/give-away

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det ihvertfald, jeg vil lige kigge forbi :-)

      Slet
  4. Glædelig jul! Desværre er jeg alt for sent hjemme fra arbejde til at kunne se julekalender :-(

    Jeg har lige nu min 2. advents konkurrence på bloggen, hvor du har mulighed for at vinde et rejsesæt med nogle af de lækre hår produkter fra Moroccanoil. Lyder det ikke fristende? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og glædelig jul til dig!

      jo, det gør det helt sikkert! det må jeg lige tjekke ud :-D

      Slet