31. dec. 2012

Nytårs update!

Jeg har været lidt fraværende på det sidste, men det bliver der lavet om på nu! 
Nytårsaften for mit vedkommende er ikke det vilde, da jeg ikke kan så meget. Jeg må ikke få min puls op = ingen dans. Jeg må ikke indtage alkohol = ingen lækre drinks. Jeg må ikke spise varmt mad = Ja, yoghurt bliver det sikkert.
Jeg har så heldigvis fået min veninde ved min side idag, også skal vi bare hygge os to, og nyde hinandens selskab og sige velkommen til 2013. 
Så i kan sikkert regne ud mht mit tøj at det ikke bliver det helt store og vilde, men i kan helt sikkert glæde jer til at se Annas lækre outfit! 



Nytårsfortsæt? - G
Hm. Den synes jeg er svær. Jeg er altid den der kliché person der siger "Jeg skal spise sundt og dyrke mere motion" Holder det? Nej. Haha. 
Et nytårsfortsæt for 2013, tror jeg vil være at sætte mere tid af til mine venner. Venner som man ikke altid har haft så meget tid til, fordi begge parters hverdag til tider ser ret hektisk ud. Så mere tid til gamle venner! 
OG OG OG så skal jeg lige komme med en anden. Jeg vil begynde på mine afleveringer i bedre tid end dagen før. (Ups) Har jeg det med at gøre ret tit. MEN NO MORE, nu skal det være nu. Jeg vil ihvertfald gøre mit bedste. ;-)


Ps. Så skal i også få at se de lækre ting jeg har fået til jul og fødselsdag. Kommer i det nye år. Juhu ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar